Interaktivitás

A kiállítási megjelenés alapvetően minden kiállító számára két fontos célt szolgál. Az első, hogy a hitelessége alátámasztásaként szolgáló releváns üzleti környezetben, professzionális színvonalon bonyolíthassa a kiállítás idejére tervezett legfontosabb ügyféltalálkozóit. A másik, hogy a kiállítást látogató, alapvetően a célközönségéhez tartozó potenciális ügyfelekből minél többel megismerkedhessen. A kiállítási stand látogatottsága tehát kiemelten fontos cél, amelynek növelése érdekében kreatív csapatunk kiváló koncepciókkal szolgál, amely felkelti a látogatók figyelmét és bevonja őket az együttműködésbe egy számukra élményt okozó aktivitáson keresztül. Ilyen aktivitás lehet például a kiállítási stand területének „kiterjesztéseként” funkcionáló Augmented Reality show, de bármilyen játék, szórakoztató és egyben márkaépítő program szóba jöhet.

MKKSZ AR
Vissza az előző oldalra