A Paks II. Atomerőmű Zrt. célja a magyar lakosság pontos, széleskörű és folyamatos tájékoztatása az atomenergia békés célú és biztonságos felhasználásáról, valamint a küszöbön álló új atomerőművi blokkok megépítéséről és a hazai atomenergia-termelés nemzetgazdasági jelentőségéről. A kamion 2009-től napjainkig Magyarország minden 5000 főnél nagyobb lélekszámú településén, a nagy hazai zenei és kulturális fesztiválokon, összesen több mint 300.000 látogató számára adott megnyugtató választ az atomenergia biztonságos, klímabarát és gazdaságos jellegéről. Az Euroshow feladata a saját tulajdonában lévő egyedi info-mobil jármű (show-truck) rendelkezésre bocsátásán túl a teljes promóció és közönségtájékoztatási munka megszervezése és elvégzése, a komplett logisztikai rendszer menedzselése és a tevékenységhez szorosan kapcsolódó kommunikációs feladatok lebonyolítása volt, amelynek során a közönségszervezésen túl a szakmai (tájékoztatási) munka megszervezése is a feladat részét képezte.