Egy vállalat sikerét a humán erőforrás hatékonysága jelentősen befolyásolja. Minél nagyobb a munkavállalók létszáma, annál kritikusabb szempont a hatékonyság növelése, amelynek érdekében számos vállalat komoly erőfeszítéseket tesz. Az Euroshow e hatékonyság növelést szem előtt tartva életre szóló élményt jelentő csapatépítő programokat szervez a Magyar Külkereskedelmi Bank részére. E rendezvények tervezésekor és lebonyolításakor a hangsúlyt az egymás közötti kommunikáció fejlesztésére, a motivációra, az együttműködésre, és számos olyan témára helyezi, amely elősegíti, hogy az egyének hatékonyabb csoportként, együttesen, egymást segítve és ösztönözve végezzék munkájukat a vállalat és saját maguk érdekében. A csapatépítés során legfontosabb szempont azonban mindig az együttműködés által megvalósuló szinergia elv tudatosítása, az egymást segítő együttműködés iránti vágy felkeltése volt.